LNOBT kūrėjai pasidabino trimis „Auksiniais scenos kryžiais“

Urbaitis2018 kryzius m

 

Kovo 27-osios vakarą Nacionaliniame Kauno dramos teatre geriausi menininkai buvo apdovanoti „Auksiniais scenos kryžiais“. Tarp laimingųjų – ir trys Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro pastatymų kūrėjai.


Už Džuljetos vaidmenį Vincenzo Bellini operoje „Kapulečiai ir Montekiai“ geriausias operos soliste buvo pripažinta Viktorija Miškūnaitė. Metų choreografu tapo Martynas Rimeikis už baletą „Procesas“, už muziką tam pačiam baletui geriausiu kompozitoriumi operos/baleto kategorijoje paskelbtas Mindaugas Urbaitis (nuotr.).


V.Miškūnaitė apdovanojimų ceremonijos metu kaip kviestinė solistė dainavo spektaklyje Kauno valstybiniame muzikiniame teatre. Teatro atstovų ji prašė padėkoti visai kūrybinei komandai, o ypatingai – prancūzų režisieriui Vincentui Boussard‘ui, kurio režisuotos operos (iš pradžių „Manon“, o dabar -„Kapulečiai ir Montekiai“) pagrindines partijas jose dainavusiai solistei pelnė jau antrąjį „Auksinį scenos kryžių“. „Reiktų šį puikų režisierių kuo dažniau kviesti į mūsų teatrą“, – po aplodismentų atskubėjusi į pobūvį ir pasidabinusi jai skirtu apdovanojimu, su šypsena linkėjo V.Miškūnaitė.


Du pirmieji LNOBT repertuarui sukurti spektakliai – ir du už juos pelnyti „Auksiniai scenos kryžiai“: tokia sėkme, kokia lydi choreografą Martyną Rimeikį nuo pat savarankiškos kūrybos pradžios, retas kūrėjas galėtų pasigirti. „Malonu gauti apdovanojimą už spektaklį, kuriuo gyvenau dvejus metus. Didžiausias ačiū kūrybinei grupei, dar didesnis – baleto trupės kolektyvui. Ir, žinoma, mano tėvams, kurių dėka dabar čia stoviu“, – atsiėmęs „Auksinį scenos kryžių“ už baleto „Procesas“ choreografiją, kalbėjo Martynas Rimeikis.


Muziką tam pačiam baletui parašęs kompozitorius Mindaugas Urbaitis džiaugėsi gaudamas „Auksinį scenos kryžių“ savo gimtajame mieste. „Būtent šio teatro salė man sukelia daugiausiai vaikystės prisiminimų. Darbas su „Procesu“ buvo toks įtraukiantis, kad atsivėrė tuštuma, kai jis baigėsi. Kai tenka laimė bendradarbiauti su kūrėju, puikiai suprantančiu muziką, rezultatai niekad neišeina prasti. O toks darnos pojūtis, koks ištiko mus su Martynu Rimeikiu, teatruose apskritai pasitaiko labai retai“, – atvirai pripažino M.Urbaitis.

Parašykite komentarą